Buraya Reklam Verebilirsiniz

Benim İçin Üzülme Dizisi Oyuncuları

Show TV ekranlarının en sevilen dizilerinden biri olan Benim İçin Üzülme tüm hızıyla devam ediyor. Yayınlandığı ilk günden itibaren izleyicinin beğenisini kazanan dizinin yapımcılığını Boyut Film'den Murat Tokat üstleniyor. Benim İçin Üzülme dizisinin yönetmen koltuğunda Serkan Birinci yer alırken bu dram yüklü muhteşem senaryo ise Mahsun Kırmızıgül tarafından hayata geçiriliyor. Ayrıca dizi senaryosu ile olduğu kadar müzikleri ile de izleyicinin beğenisini kazanmış durumda. Dizinin tema müziğini yine bir Karadeniz grubu olan Marsis hazırlıyor.

Benim İçin Üzülme senaryosu ve müzikleri ile olduğu kadar oyuncu kadrosu ile de izleyiciyi kendisine bağladı. Başrollerinde Fulya Zenginer ve Tansel Öngel gibi oyuncuların oynadığı dizinin ilk sezonu Atv ekranlarında yayınlanmasına karşın daha sonra Show TV'ye geçmiştir. Her salı günü saat 20:00'de izleyicisi ile buluşan Benim İçin Üzülme dizisinin oyuncu kadrosunu yazımızın devamında görebilirsiniz.


Benim İçin Üzülme Dizisi Oyuncuları


Tansel Öngel - Niyazi
Fulya Zenginer - Buke
Öykü Çeli- Bahar
Çağlar Ertuğrul - Sinan Avcıoğlu
Eren Hacısalihoğlu - Harun
Ahmet Varlı - Orhan
Bayazıt Gülercan - Enver
Nalan Örgüt - Fatma
Necmettin Çobanoğlu - Davut
Özlem Başkaya - Fehime
Rana Cabbar - Resul
Rüçhan Çalışkur - Melahat
Sacide Taşaner - Nermin
Selin Şekerci - Irmak
Serpil Gül - Meryem
Şevket Çapkınoğlu - Morinyo Necmi
Tuba Çom - Emine
Ünal Silver - Şahin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Uyarı

Bu sitedeki içerikler tanı ve tedavi amaçlı değil, tamamen bilgilenme ve sağlıklı kalma konusunda tavsiye amaçlıdır. Burdaki bilgilerin tanı ve tedavi amaçlı kullanılmasından doğacak sonuçlardan sitemiz sorumlu tutulamaz. Sağlık ile ilgili bir probleminiz olması durumunda bir doktora başvurmalısınız.