Buraya Reklam Verebilirsiniz

Adını Kalbime Yazdım Dizisi Oyuncuları

Show TV ekranlarında yayınlanan Adını Kalbime Yazdım dizisi her Cuma saat 16:30'da ekranlara geliyor. Adını Kalbime Yazdım dizisinin yapımcılığını Focus Film'den Nilgün Sağyaşar üstlenirken dizinin yönetmen koltuğunda Metin Balekoğlu oturuyor. Dizinin dram yüklü senaryosu ise Şebnem Aksoy Açıkalın ve Saim Umut Açıkalın'ın ellerinden çıkıyor.

Adını Kalbime Yadım dizisinin oyuncu kadrosunda ise birbirinden değerli isimler yer alıyor. Başrollerinde İpek Karapınar, Serhan Yavaş ve Erkam Aydar'ın oynadığı Adını Kalbime Yazdım dizisinde Mardinli köklü bir aile olan Bozbeyler'in büyük oğlu Ömer, İstanbul'da büyümüş ve kendine bir hayat kurmuştur. Yolu İstanbullu Leyla ile kesişen Ömer'in karşısına ummadığı bir anda “töre” çıkar. Düşman aile Pehlivanların yeni ağası Halil'in alevlendirdiği intikam ateşi, İstanbul'a kadar sıçrayıp iki gencin hayatının ortasına düşer.

Adını Kalbime Yazdım Oyuncuları


İpek Karapınar - Leyla
Serhan Yavaş - Ömer
Erkam Aydar - Kadir
Meltem Miraloğlu - Dicle
Emel Göksu - Kureyşa
Tolga Güleç - Halil
Özge Korkmaz - Zilan
Fatma Öney - Fidan
Sertan Erkaçan - Emin Ali
Nurhak Mine Söz - Diyar
Aybike Turan - Selin
Kadir Turan - Celil
Pervin Ünalp - Fazıla
Dine Altınok - Binnaz
Elif Aysal - Mecbure

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Uyarı

Bu sitedeki içerikler tanı ve tedavi amaçlı değil, tamamen bilgilenme ve sağlıklı kalma konusunda tavsiye amaçlıdır. Burdaki bilgilerin tanı ve tedavi amaçlı kullanılmasından doğacak sonuçlardan sitemiz sorumlu tutulamaz. Sağlık ile ilgili bir probleminiz olması durumunda bir doktora başvurmalısınız.