Buraya Reklam Verebilirsiniz

Sevgilime Hiç İnanmıyorum

Soru: Benim 4 senelik ilişkim var. Kız arkadaşım beni çok seviyor. Ben de aynı şekilde onu çok seviyorum. Kız arkadaşımın çok güzel olduğunu düşünüyorum ve bundan dolayı onu çok kıskanıyorum. Onunla bir yere gittiğimde herkesin gözü onda olduğu için kendisine bazen kızdığım zamanlar bile oluyor. Çok kavga ediyoruz hep gereksiz nedenlerden dolayı. Birbirimize komşu olmamıza rağmen her gün beni kandırdığını, bana yalan söylediğini düşünüyorum.

‘CAMA ÇIKMASINI İSTİYORUM’
Hep bir şüphe içerisindeyim. Her telefon konuşmamızda ona inanmamazlık yapıyorum. Her telefonda konuştuğumda “Evde misin?” diye soruyorum ve “Evet” cevabını alıyorum. Ben de inanmadığım için cama çıkmasını istiyorum. Tabii ki cama çıkıyor, onu görüyorum ve rezil oluyorum. Hep bu şüphe içinde yaşamamam için ne yapmam gerekiyor? Böyle olaylardan dolayı hem kendime, hem kız arkadaşıma, hem de ilişkime zarar verdiğimi düşünüyorum. Ne yapacağımı bilemiyorum. Bana yardım ederseniz çok sevinirim.

Mehmet Coşkundeniz’in yanıtı: Sizin özgüven sorununuz var. Kendinize güvenmiyorsunuz. Sevgilinizin çok güzel olduğunu, her an sizden daha etkileyici, yakışıklı ya da paralı birine gidebileceğini düşünüyorsunuz. Çünkü diziler, filmler hep bunu pompalıyor. Güzel kızlar yakışıklı ve zengin erkeklerle olur… Oysa siz sevgiliniz tarafından seçilmiş insansınız. O, başka birini isteseydi emin olun giderdi. Sizi istiyor ki, sizinle beraber. Bir kere bunu aklınızdan çıkarmayın. Kimseyi zorla tutamazsınız. Kıskançlığınız, paranoya noktasına gelmiş ve acilen müdahale edilmesi gerekiyor. Bir psikiyatra başvurmanızda yarar var. Hatta önce siz tek başınıza gidin, daha sonra çift terapisine katılın. Başka türlü bu psikolojiden çıkabileceğinizi sanmıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Uyarı

Bu sitedeki içerikler tanı ve tedavi amaçlı değil, tamamen bilgilenme ve sağlıklı kalma konusunda tavsiye amaçlıdır. Burdaki bilgilerin tanı ve tedavi amaçlı kullanılmasından doğacak sonuçlardan sitemiz sorumlu tutulamaz. Sağlık ile ilgili bir probleminiz olması durumunda bir doktora başvurmalısınız.