Buraya Reklam Verebilirsiniz

Kızlık Zarı Dikilir mi? Çok Çaresizim


Merhaba ben 23 yaşında bir genç kızım.bundan 4 yıl evvel biriyle cinsel birlikteliğim oldu.ve uzun süre devam etti.bir kez kürtaj oldum.bir kerede düşük yaptım.evlenmek üzereyken beni terketti.şimdi başka biriyle sözlüyüm.ve sözlüm bu durumu bilmiyor.ona söylersem beni terkeder.aileminde haberi yok.öğrenirlerse büyük bi facia olabilir.arkadaşlarımdan öğrendiğim kadarıyla kızlık zarı diktirilebiliyormuş.benim durmumdaki biri için böyle bişiy gerçekleştirilebilirmi?eğer mümkünse nasıl yaptırabilirim.gerçekten çok çaresizim.kendimi öldürmeyi düşünüyorum atık bu yüzden.ne olur bana yardımcı olun bi yol gösterin.şimdiden teşekkür ederim.

Doktorumuz Kemal Hükmen’in Cevabı

sevgili xxx hanım, artık geçmişte yaşanılanı unutmalı ve sizi bekleyen mutlu bir yaşamı düşünmelisiniz bir hata yapılmış ve bunun çaresi var rahat olun ve evlenmeden 3 gün önce yapılan geçici kızlık zarı dikimi(hymenoplasti) yaptırabilirsiniz ve  başarısı %100 dür. bu operasyonu özel kadın hastalıkları merkezlerinde yapılabilmektedir. 20 dakika süren bu operasyon 2 saatlik merkezde istirahatten sonra güncel hayatınıza dönebilirsiniz.saygılarımla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Uyarı

Bu sitedeki içerikler tanı ve tedavi amaçlı değil, tamamen bilgilenme ve sağlıklı kalma konusunda tavsiye amaçlıdır. Burdaki bilgilerin tanı ve tedavi amaçlı kullanılmasından doğacak sonuçlardan sitemiz sorumlu tutulamaz. Sağlık ile ilgili bir probleminiz olması durumunda bir doktora başvurmalısınız.