Kadınlar İçin, yemek tarifi,sağlık,cinsellik,çocuk,diyet,güzellik,rüya tabiri,şifalı bitkiler,şifalı taşlar,hamilelik,gebelik,evlilik

Uykuyu Kaçırma Yöntemleri

Uyku Kaçırma Yöntemleri

Gün içinde bitkinlik kişi­lerin ister istemez uykularının gelmesine neden  olmakta­dır­­.  Uykunuzu kaçırmak için yapacak olduğunuz mücadele yardımıy­la uykusuzluk kısmi olarak da önlenebilir­­. Yeni uyandığınız vakit bile uykunuz var ­ise yapacaklarınız ile kendinizi toparlaya­bilirsiniz­.

Oturuş pozisyonunuzu değiştirin
Oturduğunuz pozisyon uykunuzu getiriyor ola­bilir­­. Pozisyonunuzu değiştirmeniz uykunuzun gitmesi­ni sağlaya­bilir­­. Rahat yere oturuyorsanız eğer pozisyon­dan keyif aldığınız için uyuma hissi yarata­bilir­­.

Aşırı soğuktan ve aşırı sıcaktan sakının
Havaların haline göre etkilenmeniz kaçınılmazdır­­.  Bulunduğunuz yer sıcak olma­sı size uyku hissi yarata­bilir, daha hafif ve uykunuzu getirmeyecek yere gidiniz­. Uykunuz kısmi olarak de olsa açılacaktır­­.

Spor yapın
Vücudunuz bitkinlik ve halsizlikten  istediğiniz gibi hareket etmeyebilir­­. Yapacak olduğunuz spor uykunuzu kaçırdığı gibi daha dinç sağlıklı düşünür olursunuz­.

Üşüyün
Soğuk yerler uykunuzu kaçıracak, soğuğun etki­yi kan akışını hızlandırdığı gibi sizi birazda olsa huzur­suz edeceğin­den  uykunuzun açılmasına imkan vermekte­dir­­.

Heyecan
Vücudunuzun adrenalin hormonunu salgılamasına neden olacak birşeyler yapmanız kendinize gelmenizi sağlayacaktır­­. Uyku sorununuzu ortadan kaldırarak rahatlamanızı sağlayan etkilerdendir­­.

Kahkaha
Gülmek beyninizi uyardığı gibi kan akışını­zın düzenli şekil­de akmasına imkan vermekte­dir­­. Güldüğünüz zaman uykudan daha mü­him şeyler olduğunu düşünerek hareket edebilirsiniz­.

Elinizi yüzünüzü yıkayın
Mümkünse soğuk su ile elinizi yüzünüzü yıkayınız, soğuk su uyarıcı etki­yi yardımıy­la uykunuzun kaçmasına imkan vermekte­dir­­.

İlgili aramalar: uykuyu kaçırma yöntemleri, uykuyu kaçırmak için ne yapmalıyız, uyku nasıl kaçırılır
Paylaş:

0 yorum:

Yorum Gönderme

Uyarı

Bu sitedeki içerikler tanı ve tedavi amaçlı değil, tamamen bilgilenme ve sağlıklı kalma konusunda tavsiye amaçlıdır. Burdaki bilgilerin tanı ve tedavi amaçlı kullanılmasından doğacak sonuçlardan sitemiz sorumlu tutulamaz. Sağlık ile ilgili bir probleminiz olması durumunda bir doktora başvurmalısınız.

Son Yazılar

ŞİFALI TAŞLAR

Yemek Tarifleri

Follow by Email

Blog Arşivi