Buraya Reklam Verebilirsiniz

Göğüslerim çok büyük. Rahatsız oluyorum!

16 yaşındayım  vücut ölçülerim 100-70-100 boyum 1.67 ama vücudum orantılı ama göğüslerim çok büyük arkadaşlarım keşke büyük göğüslerim olsa diyolar ama ben utanıyorum göğüslerimden ve hep toparlayıcı sütyen kullanıyorum. Yazın da toparlayıcı spor bikini giyiyorum starplez giyemiorum, askılı elbiseleri falan da rahat giyemiyorum, göğüslerimin zaman içinde küçülme ihtimali var mı?
-------
Merhaba,
Genç kızların göğüs gelişimi ailesel yapı ile ilgili olup, bunu istediğimiz boyutlarda yapma şansımız yok. Ancak uygun sutyen ve kıyafet seçimi ile daha hoşuna gidebilecek bir durum yaratabilirsin. Herkes büyütmek istiyor, bunu da unutma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Uyarı

Bu sitedeki içerikler tanı ve tedavi amaçlı değil, tamamen bilgilenme ve sağlıklı kalma konusunda tavsiye amaçlıdır. Burdaki bilgilerin tanı ve tedavi amaçlı kullanılmasından doğacak sonuçlardan sitemiz sorumlu tutulamaz. Sağlık ile ilgili bir probleminiz olması durumunda bir doktora başvurmalısınız.